Tuesday, August 23, 2011

baju raya

silap betul bila beli baju melayu dulu pastu baru nak cari baju kurung aku....sampai ke harini tak jumpa lagi baju kurung utk aku...waaaaaaaaaaaaa nak nangis... daddy ngan aqeef dah ade baju raya...mommy tak de lagi. waaaaaaaaaa nangis lagi. kalau jumpa pun, saiz besar, tak pun kaler mesti lebam2 je. macam mana ni. lagi berapa hari nak raya... bila nak cari baju ni.... abie......i nak raya jugak.... waaaaaaaaaaaa..........

Monday, August 15, 2011

apa la nak jadi???

arini aku baca utusan online. terbaca artikel pasal gay ni. apa la nak jadi ngan Malaysia sekarang ni... Ya Allah, ko berikan la hidayah kepada manusia2 yg tak sedar diri ni. jgn la Engkau turun kan bala kepada kami.

kepada gay2 dia luar sana, korg ni tak takot kiamat ke wey???