Thursday, June 27, 2013

JUNE

selagi bulan june tak abis, aku akan rasa sepanjang hari bulan june adalah birthday aku...hahaha...walaupun tak de bday celebration, tp aku happy sbb aku masih dikurniakan badan yg sihat, keluarga yg bahagia, suami yg baik, anak yg comel. senang kata, masih boleh menikmati semua nikmat Allah...thanks Allah...ni la hadiah paling berharga utk aku. syukur dengan apa yg ada. walaupun angan2 yg tinggi melangut tu tetap ada, tp tetap bersyukur pada Allah...

aku berdoa semoga aku dipanjangkan umur, di beri kesihatan yg baik utk menjaga keluarga aku. lately ni rasa tak sihat je. mungkin sbb pregnancy ni. malam2 susah sgt nak dpt tdo lena sbb kaki dah mula start cramp. sakit nye ya Allah.... sampai menangis tahan sakit. kadang2 tu bwk kereta pun kaki boleh cramp. tp kene kuat sbb nnt org kata mengada terlebih pulak kan... pinggang pun lately ni sakit sgt. rasa nak baring je. kalau boleh kat opis ni pun nak baring sambil buat keje. itu semua org pun nak kan...bukan ibu mengandung je...

sehingga berjumpa lagi JUNE...ok bye semua...

No comments: